Wiadomości z rynku

niedziela
24 listopada 2024

Drugie życie widlaka

Wózki widłowe. Techtrans z Elbląga
10.08.2007 00:00:00
Nie zawsze trzeba kupować nowy wózek widłowy, dobrym wyborem może być sprzęt po tzw. uszlachetnieniu czynnym. PUPH Techtrans Andrzej Szmit i Ireneusz Ziemiński w Elblągu (woj. warmińsko-mazurskie) wyspecjalizował się w uszlachetnianiu czynnym wózków widłowych znanych, cenionych marek Still i Linde - na benzynę, olej napędowy, gaz albo z napędem elektrycznym. - Remont wózka trwa średnio dwa, trzy tygodnie - informuje Barbara Głowacka-Jakubowska, pełnomocnik ds. zarządzania jakością. - Za każdy egzemplarz odpowiada konkretna osoba, wszystkie czynności są dokumentowane według wymogów SZJ (systemu zarządzania jakością).
Od klientów z Polski i krajów zachodniej Europy, głównie z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Danii i Szwecji, firma odbiera sprzęt używany w dobrym stanie technicznym. W głównej siedzibie przedsiębiorstwa (Elbląg, ul. Strażnicza 1) widlaki przechodzą kompleksowy remont. Dzięki zastosowaniu oryginalnych części zamiennych i wszechstronnej naprawie wózki mają zagwarantowane długie, drugie życie. Standardowa gwarancja obejmuje sześć miesięcy lub 600 motogodzin. Można też wynegocjować inne warunki, Techtrans jest pod tym względem elastyczny.
Wszystko pod kontrolą
- Remont wózka trwa średnio dwa, trzy tygodnie - informuje Barbara Głowacka-Jakubowska, pełnomocnik ds. zarządzania jakością. - Za każdy egzemplarz odpowiada konkretna osoba, wszystkie czynności są dokumentowane według wymogów SZJ (systemu zarządzania jakością). Uszlachetniać wózki u nas opłaca się zwłaszcza firmom z Zachodu. Oszczędność w porównaniu z zakupem fabrycznie nowego egzemplarza zależy oczywiście od zakresu wykonywanych prac. Waha się w granicach 50-60 procent.
W ciągu 14 lat działalności Techtrans z małego zakładu naprawczego wyrósł na jednego z większych oferentów pełnych usług w dziedzinie naprawy, serwisowania i sprzedaży części oraz używanych wózków widłowych na terenie UE. Przedsiębiorstwo zatrudnia obecnie około 180 osób. Posiada system zarządzania jakością, potwierdzony certyfikatem ISO 9001:2000/EN ISO 9001:2000.
Kierunek: serwis
W najbliższym czasie firma Techtrans zamierza jeszcze bardziej zaangażować się jako autoryzowany serwis Stilla. Prezes Ireneusz Ziemiński ceni współpracę z oponiarskim gigantem, Michelin Polska w Olsztynie, i Philipsem w Kętrzynie.
- Duży klient to i duże wymagania, które udaje nam się spełnić - mówi Andrzej Szmit, drugi współwłaściciel firmy. - Generalnie, łatwiej zdobyć pozycję na rynku niż ją utrzymać. Posiadamy około 40 samochodów serwisowych wyposażonych w diagnozujące narzędzia i pakiet podstawowych części zamiennych. Mamy oddziały w Gdyni, Kętrzynie, Brodnicy i Kaliningradzie. Wykonujemy przeglądy i konserwacje wózków według wymogów Urzędu Dozoru Technicznego. Priorytetowym zadaniem serwisu Techtransu jest krótki czas dojazdu każdego dnia, obojętnie czy chodzi o terminową dostawę części zamiennych czy szybkie usunięcie usterki.
Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.