Wiadomości z rynku

niedziela
24 listopada 2024

Przy Fuso Canter 7C18 I 5S13 plamy są bez szans

Pojazdy komunalne. Fuso Canter - nie tylko zamiatarki
19.02.2010 00:00:00
Fuso Canter to pojazd, który dobrze radzi sobie z takimi zadaniami jak czyszczenie ulic. Dzięki zwrotności i dużym dopuszczalnym naciskom na osie sprzyja zabudowom specjalistycznym, takim jak zamiatarki zaproponowane przez firmę Orcatech.Dzięki temu, że mogą pracować z obciążeniem przedniej osi do 2,3 tony (Fuscho Canter 7C18) i do 3,1 tony (Fuscho Canter 5S13,) wysokociśnieniowe urządzenie czyszczące, na mokro usuwające ślady oleju, farb, lakierów i innych trudno usuwalnych plam z dróg, może zostać bez problemu zamontowane z przodu Cantera.
Dzięki wytrzymałemu podwoziu lekki samochód ciężarowy, jakim jest Canter, z powodzeniem wykonuje także ciężkie zadania. Ta cecha została doceniona przez firmę Orcatech, wytwórcę z niemieckiego regionu Sauerland, zajmującego się produkcją m.in. zamiatarek, w szczególności specjalistycznych pojazdów do usuwania materiałów niebezpiecznych z dróg. Firma ta osiągnęła w ostatnich latach pozycję lidera rynku pojazdów stosowanych do oczyszczania ulic. Producent zabudów specjalnych z Hemer zaopatruje ponad 150 przedsiębiorstw oraz liczne jednostki straży pożarnej w Europie w wytrzymałe pojazdy do zadań specjalnych.
Cantery dzięki solidnym ramom o konstrukcji podłużnicowej i wynikającej z tego dużej nośności stanowią znaczny odsetek specjalistycznych pojazdów Orcatech. Przede wszystkim wykorzystywane są podwozia o dmc 5,5 t i 7,5 t. Pojazdy te, jak zapewnia producent, dysponują najwyższymi obciążeniami przednich osi w swojej klasie. Cantery 5S13 mogą pracować bez problemu z obciążeniami osi maksymalnie do 2,3 t, a w modelu 7C18 - maks. do 3,1 t. Dzięki temu wysokociśnieniowe urządzenie czyszczące, na mokro usuwające ślady oleju, farb, lakierów i innych trudno usuwalnych plam z dróg, może zostać bez problemu zamontowane z przodu Cantera.
Specjaliści od zabudów z Sauerland, wykorzystując duże maksymalne obciążenia osi tylnych Cantera, które wynoszą 3,8 t w wersji 5S13 i 5,2 t w 7C18, montują na podwoziu tego modelu m.in. kompletny zespół hydrostatyczny do wysokociśnieniowego czyszczenia próżniowego, pojemne zbiorniki na świeżą i odpadkową wodę oraz pozostałe wyposażenie dodatkowe.
Dzięki zmiennemu rozstawowi kół, od 1,89 m w wypadku seryjnego ogumienia bliźniaczego i tylko 1,69 m po przebudowie napędzanej osi na ogumienie pojedyncze, zamiatarki na bazie Cantera mieszczą się na wąskich dojazdach.
Panel obsługi czyszczenia jest zamontowany pomiędzy fotelami w kabinie. Kamera zewnętrzna kontrolująca umieszczony z boku zespół czyszczący ułatwia precyzyjne ustawienie i monitoring pasa zbierania.
Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.